onsdag 5 mars 2014

Diamonds & avloppsbekymmer....

Vad kan man göra en vanlig onsdag?...Man kan "TOK-boka" tvättstugan och köra 12 tvättmaskiner och hitta kläder man glömt bort man hade. Man kan också gå på Bukowskis förhandsvisning av "Fashion & Diamonds" samt Bindefelts "Mode i 3 generationer".....Kombinerar man detta med ett litet nätt avloppsbekymmer däremellan får man lagom spänning i vardagen.

Jag vill tacka Atte på 59 Vintage för inbjudan, Carolina för sälliset och Micael Bindefelt för atmosfären.
Kan inte låta bli att fundera över vad man skulle önska sig för kläder/accessoarer om man inte hade någon ekonomisk limit. Köade även för att få se diamanterna....Tänk om, tänk om....tänk om man kunde få äga något liknande. Fantiserade en hel del den kvällen. Tänk om man var ekonomiskt oberoende....TÄNK! va mycket fantastiska diamanter man skulle äga!!! .....På vägen hem köpte jag en kebabrulle som jag tog med i en påsen hem. Tog fram en iskall öl, satte på tv:n ....med programmet "Jills veranda" (som jag aldrig tidigare sett) med min favo Magnus Carlsson.

Medan jag drack min iskalla öl, åt min perfekta kebabrulle och lyssnande på Magnus Carlsson....så kom jag underfund med.....man behöver faktiskt inte diamanter!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar