torsdag 20 februari 2014

Stylish....

De senaste dagarna har jag haft äran att styla ett gäng tjejer.
I onsdags var det dags för Grammisgalan14 och den grammis-nominerade Anna Sköld i Wizex  hade tagit kontakt med mig för att hitta den perfekta klänningen. Och visst hittade vi den tillslut. En 50-tals klänning med guldstrass-överdel och en underdel som bestod av ett champange-färgat tyllhav!! Jag fick äran att även styra upp en makeup och sätta upp Annas hår. Visst var det ett tacksamt material att arbeta med men jösses va vacker hon var den kvällen!
Tyvärr vann inte Wizex någon Grammis denna gång men jag hoppas att hon och bandet hade en rolig kväll på Cirkus och Café Opera.

Idag har jag stylat två tjejer som ska på stort baluns på Nalen med 20-tals tema. Hoppas att även de får en rolig kväll.

Anna Sköld i Wizex
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar